Co je v domě??
16.01.2015
výdejna Praha
osobní servis a výdej objednávek Osobní odběr objednávek zajištěn Osobní servis Potřebujete poradit?? telefon 778 088 158 výdej objednávekz e-sh... číst celé
17.09.2016
Podle Gusta Obchod
Podle Gusta Obchod Praha Kontaktujte nás na telefonu 778 088 158. Nákup lze vyzvednout v centru hlavního města. osobní servis a doručení po dom... číst celé
01.01.2019
Inca Botanica ihned na prodej Praha 1
Všechny produkty nakup přímo zde! Celý aktuální sortiment ihned na prodej i bez objednávky. Osobní servis a doručení po domluvě předem na celé Praha ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
❤ Kristovo sdělení - část 2 ❤ Kristovo sdělení - část 2
A lidé přicházeli do kostelů a poslouchali, co jim kazatelé říkali o zatracení a pekelném ohni, jestliže spáchají hříchy. Lidé byli schopni žít klidný... číst celé
Zobrazit všechny články
Navštivte nás

Potřebujete informace - poradit?

osobní servis a doručení po domluvě předem na celé Praha 1 - servisní dny:

Pondělí -Pátek 8 - 17 hod. Sobota a neděle ZAVŘENO.

převzetí zboží a malých objednávek.

E-mail prodej@podlegustaobchod.cz

zboží můžete nakoupit přímo i bez objednání. Rádi vám poradíme s výběrem.

Provozovatelem podle Gusta obchod je

je firma Obchod online s.r.o. IČ: 09879552

  1. Úvod
  2. Nákup
  3. Reklamační řád
  4. Reklamační protokol
Reklamační protokol

Zde přikládáme pro Vás a pro případné vyřízení Vaší reklamace

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

(vyplní zákazník)

Firma/jméno a adresa kupujícího:

 

 

 

 

 

IČ:
(a DIČ)

 

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

 

 

 

 

 

Kontaktní osoba:

 

Telefon/fax:

 

Mobil:

 

E-mail:

 

Poznámky:

 

Reklamované zboží:

 

 

Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury)

 

Číslo faktury:

 

 

Podrobný popis závady:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návrh způsobu řešení reklamace:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady doporučujeme přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

2. Při zasílání zboží je vhodné zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum: __________________                             Podpis kupujícího: _______________________________________

 

(vyplní prodávající)

Datum přijetí reklamace:

 

 

 

Reklamaci vyřizuje:

 

 

 

Vyjádření prodejce:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum: __________________                             Podpis prodejce:

Novinky z našeho blogu

❤ Kristovo sdělení - část 2
❤ Kristovo sdělení - část 2
A lidé přicházeli do kostelů a poslouchali, co jim kazatelé říkali o zatracení a pekelném ohni, jestliže spáchají hříchy. Lidé byli schopni žít klidný... číst celé
Dnes má svátek Štefan - 9. 10
Dnes má svátek Štefan - 9. 10
Nevíte si rady co letos vybrat? Pro Štefana máme dárek k svátku ihned na prodejně podle Gusta obchod v centru města. ❤ Dárky pošleme všem i na druhou ... číst celé
Dnes má svátek Sára - 9. 10
Dnes má svátek Sára - 9. 10
Nevíte si rady co letos vybrat? Pro Sáru máme dárek k svátku ihned na prodejně podle Gusta obchod v centru města. ❤ Dárky pošleme všem i na druhou adr... číst celé
❤ Kristovo sdělení - část 1
❤ Kristovo sdělení - část 1
Je cesta pochopení existence a Zákonů Vesmíru ... není to cesta Utrpení. Řekl jsem také , že potřebujeme vyšší vizi, abyste dosáhli zásadních změn ve ... číst celé

  

Výdejní místo je také pro e-shop STÁČÍRNA. Pokud Vám telefon ihned nezvedneme, jsme v danou chvíli zaneprázdnění a hned, jak to bude možné, zavoláme zpátky. Děkujeme za pochopení

PodleGustaObchod.cz-Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz